Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Z jakich powodów warto zainteresować się systemami lojalnościowymi?

Lojalność jest najbardziej istotna - w małżeństwie, wspólnym biznesie, lecz również w relacjach typowo konsumenckich. Zatem jeżeli jako właściciele firmy będziemy potrafili stworzyć jakąś więź z własnymi klientami, pewnie to sprawi, iż będziemy zarabiać sporo większą kasę. A zresztą nie rozchodzi się tylko o kasę, ogólnie warto dbać o klientów, bo trudno bez nich działać. Klienci oraz pracownicy - chociaż w wielu przypadkach biznesmeni niejako zapominają w ogóle o nich, deprecjonują ich bardzo duże znaczenie, to jednakże są oni najistotniejsi.
trzymające się ręce
Source: flickr.com
Można powiedzieć, że taki przedsiębiorca, który umie docenić swoich klientów i pracowników, zapewne nie będzie uskarżał się na kiepską wydajność, zarobki na gorszym poziomie, itp. Dobrze, iż są takie działania, których to wprowadzenie da po pewnym czasie sporo dobrego. A więc po prostu w rachubę wchodzą bardzo skuteczne programy lojalnościowe, które w zasadzie są bardzo kochane przez konsumentów. Przykładowo - stacja benzynowa zlokalizowana w typowym polskim mieście. Co robić, aby ludzie pragnęli właśnie u nas wydawać kasę?

No właśnie prawdziwym strzałem w dziesiątkę są systemy lojalnościowe. Czyli jeśli kierowca będzie regularnie u nas tankował, po jakimś okresie czasu dostanie darmowy olej, mycie albo znaczną zniżkę. Możliwości jest wiele - najważniejsze jest to by nagrody były korzystne, a na dodatek były w zupełności pewne. A więc skoro klient tankuje na naszej stacji, nie powinniśmy go najzwyczajniej w świecie zrobić w konia.




Na przykład uśmiechnięty kierowca zgłasza się na stację po nagrodę, ale nagle słyszy, że promocja jest już nieważna, choć prawda jest taka, iż powinna nadal trwać. To bardzo dobrze pokazuje, iż w żadnym przypadku nie można czegoś dać, obiecać, a potem odebrać. Tak czy siak zarabiamy znaczne pieniądze na kliencie, a więc gratisy trzeba wliczyć w koszty. Sensowny system lojalnościowy może dać wiele. A gdyby tak nie było, pewnie systemy lojalnościowe nie byłyby szalenie powszechne w choćby Stanach Zjednoczonych, zatem kolebce efektywnych działań mających związek z marketingiem. Napisał