Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Triki marketingowe supermarketów – które z nich dziś rzeczywiście odznaczają się największą popularnością?

Ilość supermarketów działających na polskim rynku jest z roku na rok coraz większa. Ich ogromna część to sieciówki, które otwierają swoje sklepy w Polsce, gdyż lokalny rynek nie jest jeszcze nimi przesycony. Warto jednak zaznaczyć, że ogromna liczba tego rodzaju marketów powoduje, że muszą one ze sobą rywalizować o kupujących oraz zachęcać ich do skorzystania ze swojej oferty.
pan czytający gazetę
Source: freepik.com
Które sztuczki marketingowe są obecnie zazwyczaj stosowane i które z nich charakteryzują się ogromną popularnością? Ogromna większość supermarketów kolportuje umiejętnie zaprojektowane gazetki promocyjne (gazetki promocyjne: ), w jakich prezentuje towary objęte promocyjnymi cenami.

Jeżeli objaśniana problematyka jest dla Ciebie pomocna, przeczytaj poza tym więcej szczegółów pit 37 jak wypełnić krok po kroku tu - te wiadomości także nie mogą pozostać niezauważone.

Są one wyjątkowo pomocne konsumentom w czasie planowania zakupów, gdyż mogą zapoznać się z kosztami konkretnych artykułów w różnych sklepach. Szczególnie korzystne ceny zachęcają do robienia zakupów w danym supermarkecie, wobec tego tego rodzaju gazetki są nieustannie kolportowane do skrzynek pocztowych. Co więcej, dużo supermarketów regularnie zmienia rozkład poszczególnych regałów oraz działów z oferowanymi produktami. Dla konsumentów jest to kłopotliwe, ponieważ muszą na nowo poznawać sklep, w jakim przeważnie robią zakupy.
gazetki promocyjne promolista.com.pl
Author: Promolista
Source: http://promolista.com.pl/
Okazuje się jednak, że to sprytna taktyka, jako że zdezorientowany klient, zanim odszuka konkretny produkt będzie musiał przemaszerować przed półkami z innymi artykułami i rośnie prawdopodobieństwo, że docelowo w jego koszyku wyląduje jakiś nieprzemyślany zakup. Po jakimś czasie konsumenci przyzwyczajają się do nowego rozkładu sklepu i jest on zmieniany kolejny raz. Warto wiedzieć, że też muzyka, która jest puszczana w supermarketach ma ogromne znaczenie. Chociaż zdecydowana większość osób woli wesołe, szybkie piosenki, z reguły emitowane są piosenki wolniejsze, jako że udowodniono, że wówczas ludzie dostosowują tempo swojego chodzenia do utworu. Idąc wolniej pomiędzy alejkami lepiej przyglądają się produktom, w ten sposób częściej decydują się na ich zakup, mimo że w ogóle nie mieli takiego planu.




Podsumowując - współcześnie supermarkety znakomicie wiedzą, jakim sposobem odpowiednio wpływać na klientów i stosują dużo ciekawych sztuczek marketingowych, jakie najczęściej okazują się faktycznie niezwykle skuteczne. Warto o tym pamiętać.