Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Skuteczne sposoby na zdobycie i utrzymanie klienta

Dzisiejszy handel można by porównać do targu z baśni wschodnich, mieni się on barwami, dźwiękiem, i jest szczelnie wypełniony zachęcającymi nas sprzedawcami. Czasem aż trudno się połapać w tym natłoku artykułów. I konsument jest nieco zagubiony, nie zawsze wie co ma zrobić.

Business work
Author: Victor1558
Source: http://www.flickr.com
. W wyselekcjonowanych przez nas punktach stoi najęty przez nas człek i raczy produktami które chcemy zbyć.

Pasjonuje Cię opisywana kwestia? Jeżeli tak, to dodatkowo zobacz link na witrynie, która również publikuje tego typu posty. To na pewno da Ci do myślenia.

Konsument w ten sposób zaznajamia się z naszą ofertą i być może podczas dokonywania zakupów zdecyduje się kupić nasz towar.

Trudno jednakże tym sposobem promować przykładowo samochód czy aparat fotograficzny. To przecież nie kiełbasa jakiej kawałeczek można podzielić na mniejsze i ofiarować klientowi do spróbowania. Warto jednak naszą firmę i towar wypromować w inny sposób. Przychodzi nam tutaj ze wsparciem loteria promocyjna, w której ważną kwestię odgrywa rejestracja bazy danych w BGIODO.

Częstokroć napotykaną jej odmianą bywa losowanie kuponów do jakich uprawniony jest klient po dokonaniu zakupów na z góry wyznaczoną kwotę. Odpowiednio przygotowana loteria promocyjna pozwala nam w pewnym sensie "upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Z jednej strony mamy sposobność przyrostu sprzedaży znanych już wyrobów (paragon na wyznaczoną kwotę) i równocześnie powiadomimy naszych klientów o innowacyjnym artykule, który może być główną nagrodą.

Zawiadomiliśmy już naszych nabywców o tym że mamy świetny towar. Czy na tym kończą się nasze starania? Niestety nie możemy spocząć na laurach, teraz musimy zatrzymać naszych nabywców na dłużej. Naturalnie nic tak nie zatrzymuje jak dobra jakość artykułu i profesjonalna, sympatyczna obsługa. Można jednak troszkę wzmocnić efekt poprzez programy lojalnościowe. Szczególnie ważnym narzędziem są programy lojalnościowe w branży telekomunikacyjnej, gdzie towar jest niematerialny.
towar (polecamy szczegóły w podanym źródle)