Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Metody motywacji

Niekiedy mamy poczucie, że pociąg, który stale napędzał nas do działań, zboczył z toru, po którym powinien się poruszać. Straciliśmy motywację, energię do dalszego rozwoju. Dociera do nas, że coś szwankuje, przeważnie nie wiemy jednak jak skonkretyzować ten czynnik oraz jak go naprawić. W owych sytuacjach, opcje są dwie: albo nie robić nic, albo szukać rad wykwalifikowanych osób.

szkolenia
Author: QSC AG
Source: http://www.flickr.com
Motywacja do pracy to kwestia indywidualna, zależna od każdego z nas. Jedni pracownicy są motywowani nagrodami, inni ciekawymi wyzwaniami czy poznawaniem nowych współpracowników, a jeszcze inni wspólnym celem firmy. Motywacja personelu do pracy to podstawa działania każdej firmy. Brak motywacji u pracowników skutkuje spadkiem wydajności w pracy. Bez wątpienia przykład motywacji powinien przyjść „z góry”. Czyli każdy menedżer, który chce odpowiednio motywować powinien sam odznaczać się właściwą postawą i nastawieniem do wykonywanej pracy. Musi być pewien zamierzeń oraz przedsięwzięć jakie stają przed zespołem. Dobry menedżer musi zdawać sobie sprawę ze swoich plusów i minusów, powinien z zapałem podchodzić do realizowanych celów. Aby stać się autorytetem dla podwładnych musi dawać dobry przykład.

w czasie szkolenia
Author: Root Impact
Source: http://www.flickr.com
Dla menedżerów, którzy chcieliby poszerzać wiedzę z zakresu technik coachingowych, istnieją odpowiednie szkolenie z technik motywacji. Dzięki nim, mogą poszerzyć swoją wiedzę oraz rozwinąć posiadane umiejętności. Szkolenia uczą skuteczniej motywować podwładnych, zespoły oraz pomagają w budowaniu z nimi lepszej relacji. Albowiem dobry menedżer powinien umieć w odpowiedni sposób odpowiedzieć na porażki i niepowodzenia pracowników.



Każdy popełnia błędy, jednak na błędach można się uczyć - takie podejście musi reprezentować. Wszystkie błędy muszą być wnikliwie omówione, aby w przyszłości już nie miały miejsca. Wiedzmy, że brak powodów do działań u pracowników w niedługim czasie wpłynie negatywnie na wizerunek firmy, a u pracowników zmniejszy poziom zadowolenia ze swoich działań.