Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Kreowanie marki i budowa wizerunku przedsiębiorstwa

Jak wykorzystać Internet w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy? To pytanie nasuwa się każdej, nowoczesnej firmie. Internet, jako potęga medialna jest współcześnie błyskawicznie rozwijającym się medium, skupiającym uwagę odbiorców w różnym wieku, o niezwykle zróżnicowanych wymaganiach i zainteresowaniach.
Umowa biznesowa
Author: Startup Registry
Source: http://www.flickr.com
Z tworzeniem, wdrażaniem oraz kodowaniem marki w świadomości internautów, mocno związane jest pojęcie e-marketingu. Krótko mówiąc jest to używanie Internetu w celach reklamowych, a w konsekwencji przyczyniających się do sprzedaży dóbr tudzież usług. Internetowe narzędzia marketingowe, czyli e-mail i listy wysyłkowe, reklama reklama na budynkach w sieci, biuletyny elektroniczne itp. umożliwiają bardziej interaktywną komunikację niż w przypadku tradycyjnych metody promocji. Dlatego zabiegi stosowane przy e-marketingu prowadzą do rozwoju i stopniowego rozwoju przedsiębiorstwa w Internecie.



Doskonałe wyniki możemy zaobserwować jednak w momencie, gdy jednocześnie promuje się i sprzedaje towary czy usługi w sieci. E-marketing jest bowiem efektem połączenia nowoczesnych technologii komunikacyjnych oraz powszechnie stosowanych, klasycznych reguł reklamy. Do narzędzi internetowych, które przyczyniają się do zwiększenia obrotów w firmie należy zaliczyć także reklamę banerową – formę trafną, atrakcyjną wizualnie, która jest niezwykle pomocna w budowaniu wizerunku marki w sieci

Istotną rolę odgrywać będzie szata graficzna naszej strony internetowej. Na jej postrzeganie ma wpływ zarówno grafika, jak i tekst widniejący na witrynie (porównaj - agencja public relations). Mimo wszystko to sposób prezentacji naszej działalności może odegrać kluczową rolę. Dlatego kluczową sprawą jest prawidłowe zaprojektowanie serwisu: jego przejrzystość i prosta obsługa.

Na kreowanie wizerunku w cyberprzestrzeni ma wpływ wiele czynników, które wdrożone przyczyniają się do zwiększenia skuteczności wszystkich działań reklamowych. Promocja przy pomocy Internetu to nowoczesne metody komunikacji z Klientem oraz znaczne zredukowanie kosztów obsługi. W obecnych czasach nie jesteśmy w stanie sprawnie budować świadomości własnej marki bez udziału sieci.