Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Korzystaj z programów partnerskich

Współcześnie przedsiębiorstwo, by zaistnieć i osiągnąć sukces na rynku, musi czerpać z darów najnowszego marketingu jakim są takie programy lojalnościowe jak np oferowane na . Powiedzmy to wprost, tradycyjna promocja w środkach masowego przekazu to przeżytek. W celu pozyskania klienta i utrzymania jego lojalności, trzeba poświęcić więcej pieniędzy oraz trudu.

Sprzedaż w XXI wieku
Source: flickr.com
Wsparcie sprzedaży to kluczowe pojęcie .

Jeśli szukasz podobnych materiałów na prezentowany temat, to śmiało przeczytaj to użyteczne opracowanie (http://www.beskidmed.pl/) - ono też będzie dla Ciebie wartościowe.

Może być prowadzone poprzez rozmowy indywidualne z klientami, pokazy dla wielu osób albo gwarantowaną obsługę klientów przez call center. Wsparcie sprzedaży to fundament filozofii, która zaznacza, że przyciągnięcie klienta to dopiero początek. Potem należy go przy firmie zatrzymać.

Lojalność marki świetnie kreują programy lojalnościowe. Posiadają one różne formy. Najczęściej spotykane naturalnie są kupony, które nabywca dostaje po każdym zakupie. Gdy zbierze założoną liczbę, punkty zamienia się na towary. Badania mówią, iż gadżet za punkty niekoniecznie musi być interesujący ani użyteczny klientowi, by ten miał pragniego jego wygrania. Program lojalnościowy musi wykreować przywiązanie nabywcy do logo, sklepu albo produktu i ustabilizować jego lojalność poprzez uczucie uczestnictwa i bycia nagradzanym.

Należy zastanowić się nad tym jak zbierane będą punkty – czy będą to niewielkie nalepki, pieczątki czy może kodowane na karcie punkty. Musimy oczywiście zrobić także katalog nagród. To nasza decyzja w jakiej formie – czy fizycznie wyłożonej w sklepie książeczki czy może na stronie internetowej – albo może obie te formy. Planowanie tego rodzaju programu zależne jest od naszego budżetu oraz pomysłu. Wiadomo, powinniśmy dostosować jego formę do naszej branży – odpowiednio dopasować nagrody i liczbę punktów niezbędną do zgromadzenia. Jeżeli mamy porządny dział marketingu, na pewno uda się nam tego rodzaju wsparcie sprzedaży dobrze przygotować.

To są elementy, z których zbudowany jest współczesny marketing relacji. Bazuje on właśnie na utrzymaniu lojalności klienta i kreowaniu solidnej więzi. Najważniejsze okazuje się, żeby nabywca poczuł się niezbędny i istotny w funkcjonowaniu firmy. By tak się stało, niezbędne jest sprzężenie zwrotne klient-marka.

Karta na punkty
Oprócz wymienionych wcześniej metod, najlepiej taką interakcję wytwarza promocja w cyberprzestrzeni, a zwłaszcza na Facebooku. Używając fanpage’y, firmowi fachowcy od promocji mogą nawiązać więź z klientami, zobaczyć ich potrzeby i pragnienia. Pozwala to na zbudowanie dużej bazy klientów i trafne stargetowanie dóbr i usług oraz na bezbłędne prowadzenie aktywności reklamowych.

Jeżeli nie znamy się na strategiach marketingowych, zawsze możemy zlecić zaprojektowanie takiego rodzaju kampanii zewnętrznej firmie. Wtedy będziemy mieli pewność, że nasz program będzie zaprojektowany profesjonalnie i co najważniejsze odniesie zakładane rezultaty czyli pomoże utrzymać obecnych klientów i pozyskać nowych. Wsparcie sprzedaży (złap okazje na wsparcie sprzedaży dodatkowe informacje)




Author: Natalia Długosz
Source: Bonus Club