Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Jak stymulować lojalność

Programy motywacyjne są adresowane do podwładnych działalności. Jak wiemy, kluczowym czynnikiem w każdej firmie jest człowiek. Zatrudniony powinien być zmotywowany, by osiągać dobre wyniki. Najoczywistszym czynnikiem stymulującym do solidnej pracy jest rzecz jasna wynagrodzenie. Są jednak też inne, niezwiązane z wynagrodzeniami programy motywacyjne. Zwykle są to przeróżne podarunki rzeczowe, np. produkty firmy. Czasem można spotkać też karnety do obiektów sportowych bądź kupony na fajne imprezy.


biznes, narada
Author: North Atlantic Division
Source: http://www.flickr.com
Trzeba zaznaczyć, że programy motywacyjne są realizowane przez marki, które cechują się sporą dojrzałością. Wiele firm z naszego kraju bowiem nie dostrzega oczywistego fakt, że wydajny podwładny to człowiek wyspany i godnie opłacany za swoje zadania. Nad Wisłą ciągle dominuje prostacka mentalność, która powoduje, że szefowie firm wolą sobie zamówić kosztowny samochód, zamiast przyznać premię podwładnemu. Na szczęście Polska funkcjonuje w Unii Europejskiej, skąd dochodzą do nas nowe, cenne wzorce relacji firmowych.

Systemy lojalnościowe - przeczytaj więcej o programy lojalnościowe i motywacyjne- www.profill.com.pl/ - to też koncepcja, która pochodzi z państw zachodnich. Głównym celem piarowców jest zbudowanie i utrzymanie dobrej więzi z konsumentem. Zarządzający działalnością gospodarczą muszą starać się, aby klient cechował się lojalnością wobec biznesu. Taki pożądany rezultat da się osiągnąć wieloma drogami. Najlepszym sposobem są właśnie systemy lojalnościowe.


praca
Author: www.sxc.hu
Source: www.sxc.hu
Na pewno każdy z was zna to z doświadczenia. Więcej o systemach lojalnościowych: Zasadza się to na tym, że przy każdych zakupach klient otrzymuje punkty, które później może zamienić na jakieś produkty. Alternatywą jest kolekcjonowanie znaczków za zakupy, by odebrać korzystną zniżkę na jakiś przedmiot. Badania wskazały, że systemy lojalnościowe są wydajne – konsumenci lubią zbierać punkty i otrzymywać rzeczy za friko, nawet jeśli nie przedstawiają one szczególnej wartości. Tak funkcjonuje nasza psychika.