Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Jak możemy udoskonalić jakość obsługi kupujących?

Przerośnięte ego w żadnym razie nie jest czymś odpowiednim - zwłaszcza jeśli chodzi o prowadzenie biznesu. Przecież jeżeli któryś z przedsiębiorców uważa, iż klient nie jest najważniejszy, zapewne po pewnym czasie będzie miewał wielkie kłopoty z uzbieraniem na ZUS! Można w sumie powiedzieć, że jeżeli na poważnie podchodzimy do prowadzenia firmy, w żadnym razie nie powinniśmy zapomnieć o klientach. Wiadomo - nierzadko trudno współpracować z klientami, ponieważ chcą korzystnych cen i doskonałej jakości, lecz no takie jest już życie przedsiębiorcy. Jeśli komuś to nie pasi, niech przejdzie na etat.
tajemniczy klient
Source: flickr.com
Co w takim razie trzeba zarekomendować przedsiębiorcy, który chce ściągnąć do swojego interesu sporo większe pieniądze? Bardzo istotne jest to by choćby zlecić specjalistom przeprowadzenie badań marketingowych. Często badania marketingowe (dowiedz się więcej o kompleksowa obsługa programów lojalnościowych: http://profill.com.pl/oferta) sprawiają, że po zaznajomieniu się z końcowymi wynikami najzwyczajniej mocno odmieniamy swoje podejście do klienta. Bo weźmy pod uwagę na przykład sklep mięsny. Któż wie, może ludzie lubią mięso, które jest podawane przez młode kobiety? Co sprawia, iż w znaczącym stopniu wzrośnie sprzedaż w prowadzonym przez nas sklepie? Wysoce prawdopodobne. Resztę na

Oczywiście nie warto brać na poważnie tekstu o młodych pracownicach, bo to był wyłącznie taki przykład. W zasadzie rozchodzi się o to by umieć wychwycić oczekiwania ludzi. Na szczęście badania marketingowe są aktualnie przeprowadzane w solidny sposób, zatem jeśli zostaną tylko przeprowadzone przez fachowców, zapewne końcowy raport sporo wniesie. Jednakowoż nawet najbardziej efektywne metody marketingowe pewnie nie dadzą efektów, jeżeli nasi pracownicy, a więc podejmujący klientów, nie będą umieli porządnie się zachować.




Najważniejsze jest to, aby klient został obsłużony przez normalnie wyglądającego człowieka, który charakteryzuje się kulturą osobistą, przyjaznym usposobieniem, a do tego posiada odpowiednią wiedzę. Zatem jeżeli ktoś sprzedaje samochody w jednym z salonów musi potrafić odpowiedzieć na absolutnie każde pytanie dotyczące motoryzacji. Ostatnimi czasy coraz bardziej powszechnym gościem w różnego rodzaju sklepach albo salonach jest tzw. mystery client, chodzi o badania marketingowe tajemniczy klient, zdecydowanie warto korzystać z wykonywanych przez niego usług.


Source: http://www.secretclient.com/audyt-jakosci-oblsugi-klienta.html