Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Decydujemy się na program lojalnościowy

Możemy wylewać z siebie siódme poty. Możemy pracować po nocach. Możemy próbować jeszcze wiele rozmaitych rzeczy, ale zawsze musimy pamiętać o najistotniejszym - sukces naszego interesu w zdecydowanej większości zależy od satysfakcji naszych klientów, których, rzecz jasna, najpierw powinniśmy do siebie przyciągnąć.
Próżny będzie nasz wysiłek, jeżeli nie znajdziemy nabywców naszego towaru. Stąd też dowolny świeżo upieczony przedsiębiorca bez względu na branżę musi wykuć główne założenia skutecznego marketingu. To nie jest jedynie przedmiot naukowy, to prawdziwa filozofia. Fachowcy od marketingu, którzy zdobyli już pewne doświadczenie, mogą zdziałać prawdziwe cuda.
banknot 100dolarowy
Author: Ryan Schmitz
Source: http://www.flickr.com
Stąd też jeżeli tylko nasze przedsiębiorstwo może unieść taki ciężar finansowy, nie powinniśmy na takim fachowcu oszczędzać. Środki zainwestowane w kampanie promocyjne zwrócą się prędzej, niż nas się wydaje.



W nowoczesnym biznesie furorę robi marketing relacji. Teraz nie wystarczy tylko ogłosić się lokalnej prasie, rozwiesić plakaty, czy wyemitować reklamę w telewizji. Dzisiejszy klient jest wyjątkowo niedostępny i my musimy pierwsi wyciągnąć do niego rękę. Jak sama nazwa wskazuje, taki model marketingu skupia się stwarzaniu mocnych więzi z naszym odbiorcą. Nie jest sztuką zdobyć konsumentów. Później trzeba ich jeszcze zatrzymać przy sobie.

Właśnie w tym celu zrodziły się programy lojalnościowe. Na pewno każdy z nas ma w portfelu cały plik plastikowych kart. Dostaliśmy je podczas pobytu w różnych sklepach. To jest bardzo istotna część tego planu. Każda firma, która zamierza zatrzymać przy sobie ludzi, przyciąga ich do siebie tym właśnie drobnym gestem. Otrzymując kartę stałego klienta, dowiadujemy się, że stajemy się członkiem elitarnego klubu. Taka wiadomość mile łechce nasze konsumenckie ego.

Jeśli interesuje Cię przedstawiany artykuł, to bardzo dobrze, ponieważ ten opublikowany poniżej (raczynski-kancelaria.pl/wspolpraca-informacja) także ma równie istotne informacje - nie czekaj, tylko zobacz go.

Czujemy się zauważeni i dowartościowani. Dodatkowo, ekspedientka informuje nas, że dzięki posiadaniu tej unikalnej karty, możemy skorzystać z wielu wspaniałych promocji, niedostępnych dla zwykłych klientów. Właściciele popularnych sieci dają nam w ten sposób jasny komunikat: jesteśmy dla nich ważni, jesteśmy wyjątkowi!