Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Czym zajmują się agencje PR?

Mało organizacji angażuje czy kooperuje na stałe ze specjalistami do spraw PR, a to z reguły do ich zadań należy współpraca z dziennikarzami. Część organizacji korzysta z pomocy wyspecjalizowanych agencji PR (są to z reguły duże firmy). Brak odrębnej osoby do spraw public relations nie może być tymczasem przyczyną, aby nie myśleć na co dzień o komunikowaniu się z otoczeniem.
public relations
Author: MSLGROUP Global
Source: http://www.flickr.com
Miejmy na uwadze, że każdy kto odbiera telefony, posyła e-maile, idzie na spotkanie wyraża przedsiębiorstwo dlatego, nawet bez odrębnej osoby, PR jest i powinien być prowadzony w sposób w pełni świadomy, stały jak też planowy.



dział PR
Author: Niuton may
Source: http://www.flickr.com
Kiedy firma nie ma szans na przekazanie PR-owych funkcji jednej jednostce, dobrze jest zastanowić się, jakie działania pragnie podjąć oraz rozdzielić je między pracownikami. Osobę, jaka zazwyczaj kontaktuje się z różnymi grupami ze środowiska (np. z żurnalistami, urzędnikami), należy wyposażyć w niezbędną wiedzę i materiały. Ważne, by taka osoba dobrze znała firmę (historię, realizacje, trudne momenty itp.). Zaangażowana agencja PR również winna posiadać taką wiedzę o przedsiębiorstwie - doczytaj. Oprócz wiedzy o firmie oraz ochoty, taka osoba winna mieć umiejętności wypowiadania się, powinna być otwarta oraz umieć działać pod presją (dla przykładu jeśli dostanie zadziwiające pytanie). Nierzadko media wzbudzają strach (zupełnie niesłusznie!), więc dobrze upewnić się, iż nie przerazi się ona mikrofonu, aparatu itp.

Jeżeli postawimy na zaangażowanie profesjonalnej agencji PR odnajdźmy autentycznych fachowców. Ażeby ich znaleźć w swoim miejscu zamieszkania wbijamy w wyszukiwarkę hasło przykładowo: PR Wrocław, w następnej kolejności umawiamy się na konkretny termin i weryfikujemy kwalifikacje oraz realizacje wybranej agencji PR. Wyselekcjonowanej firmie przekazujemy wszelkie materiały a także fotografie tyczące się naszej uprzedniej aktywności.

Źródło -

Naszemu agentowi powinniśmy także opowiedzieć o planach na przyszłość a także być z nim w ciągłym kontakcie. Trzeba też na bieżąco śledzić konsekwencje pracy pracowników zatrudnionej przez nas agencji PR. Pracownikom agencji możemy również zlecić obsługę naszej strony internetowej (to ogromnie istotne narzędzie, jakie umożliwia na bieżąco utrzymywać kontakty z otoczeniem, informować o tym, co obecnie się dzieje).