Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Czym jest Mystery Shopping? Objaśniamy obiekcje o fachu "tajemniczego klienta".

Mystery Shopping to gatunek oceny stanu obsługi klienta w sposób nieoficjalny i fachowy. Ilekroć dociera do interakcji między klientem i sprzedawcą, pojawia się możność dla Tajemniczego Klienta. Powodem nazwania takich działań terminem Mystery Shopping jest zjawisko, iż Klienci Testowi mają obowiązek bezstronnego przeprowadzania testów bez przyciągania uwagi lub narzucania na obsłudze następnego lub specjalnego - w porównaniu z pozostałymi klientami - traktowania.


sklep
Author: Jerry "Woody"
Source: http://www.flickr.com
Tajemniczy klient (Mystery Shopper) jest wysyłany do miejsca w celu kupna określonych wyrobów lub zbadania osobliwych aspektów na temat wyrobu lub oferowanych usług. Więcej na http://secretclient.com/mystery-shopping-shopper.html. Tytułem przykładu jednego dnia możesz wybrać się do bufetu prędkiej obsługi lub eleganckiej restauracji w celu zjedzenia posiłku, a kolejnego dnia w ramach kolejnego zlecenia zweryfikować poziom obsługi w kinie albo banku. W trakcie realizacji zlecenia Mystery Shopping masz na celu zapamiętać szczególne elementy całego Twojego doświadczenia dotyczącego rzeczy lub usług . Po dokonaniu zlecenia musisz wypełnić dogłębny formularz i udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące wszystkich spraw, które zwróciły Twoją atencję podczas pełnienia zlecenia. Czy kelner obsłużył Cię w przeciągu 5 minut po przyjściu do lokalu? Czy ekspedient poinformował Cię o ofercie wyjątkowej miesiąca? Za udzielenie odpowiedzi na takie pytania i za dyskretną adaptację zlecenia dostaniesz poszczególną ocenę i zapłatę. Ma to na celu podnieść jakość obsługi klienta . Badania Mystery Shopping prowadzone są przez firmy i usługodawców w celu zbadania poziomu obsługi, jakości towarów, motywacji i postępowania personelu oraz Twojej plenarnej opinii. http://secretclient.com/jakosc-obslugi-klienta.html


Dzięki temu firmy wiedzą, jakim sposobem poprawić swoje sprawiania, by spełnić wyglądania klientów. Polegają na zdaniu potajemnego klienta (Mystery Shopper) oraz na jednostce, która go zatrudnia, dostarczającej wprawnych i dyskretnych komunikatów z Mystery Shopping, jakie pomagają udoskonalić jakość obsługi klienta i powiększyć wydajność. Czytaj też www.secretclient.com/badania-satysfakcji-klientow.html.

Mystery Shopping to obowiązkowe zajęcie opierające się na wzajemnym zaufaniu. Od użytkowników oczekuje się , prócz rozciągniętego zmysłu kontroli i wrażliwości na elementy, także uczciwości i wierności w działaniu.