Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Czy warto stosować systemy lojalnościowe i programy motywacyjne?

Sukces każdej firmy oparty jest na dobrych stosunkach z klientami. Nawet niepozorne i dopiero raczkujące przedsiębiorstwo, które nie przeznacza milionów na kolorową akcję reklamową, może idealnie się rozwijać.

Zakupy, wózek zakupowy
Author: www.sxc.hu
Source: www.sxc.hu
Nasz świat potrafi być dla przedsiębiorców niezwykle nieprzychylny.

Odwiedź moje www (https://szukasz-pracy.pl/oferty-pracy-w-holandii/). Tu prezentujemy jedynie najlepsze artykuły. Jeśli będziesz miał jakieś pytania, to z przyjemnością z Tobą porozmawiamy.

Ludzie, w strachu przed szalejącym kryzysem, chcą zaoszczędzić na czym tylko mogą. Każda wydana złotówka jest szczegółowo zaplanowana. Dlatego czasami ciężko jest namówić konsumentów na zakup naszych wyrobów. Ale to nie znaczy, że jest to całkiem nierealne.


Nowoczesny biznes w większości opiera się na marketingu relacji. Jest to teraz niezwykle popularny trend, który, jak sama nazwa wskazuje, koncentruje się na podtrzymywaniu więzi z klientami. Nie sztuką jest bowiem tylko zdobycie odbiorców dla naszego produktu. Później powinniśmy ich mądrze przy sobie zatrzymać. Stąd też mnóstwo sieci sklepów wykorzystuje programy motywacyjne. Na pewno każdy z nas ma w portfelu sporą ilość plastikowych kart stałego klienta. Jest to zdecydowany ukłon w naszą stronę. Otrzymując ją, czujemy się ważni. Oto staniemy się członkami ekskluzywnego klubu. Dyrektorzy sieciówek nie tylko potrafią nas docenić, ale również nagradzają naszą wierność. Jedynie właściciele takich kart mogą brać udział w wielu ciekawych akcjach promocyjnych.




Takie programy lojalnościowe i motywacyjne (obszerne opracowanie: ) pomagają nam zatrzymać klienta, który doskonale wie, że dowolny zakup będzie w jakiś sposób nagradzany. Gdy uzbiera wymaganą liczbę punktów, może zamienić je na atrakcyjną nagrodę albo kolejny rabat. Słowa takie jak „obniżka” potrafią działać na klientów jak magnez. Ale jeszcze ważniejsze jest jego poczucie konsumenckiej wartości, które będzie mile połechtane, gdy włączymy go do elitarnego grona naszych najwierniejszych klientów. Dzięki takiej karcie będzie czuł się doceniony. Założenie karty połączone jest zwykle z wypełnieniem ankiety personalnej. Dzięki temu wie, że w tym sklepie liczą się z jego opinią i nie jest traktowany jedynie jako następna cyfra w liczniku wejść. Trzeba pamiętać, że dzisiejszy klient jest bardzo wymagający i potrzebuje właściwego podejścia.