Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Czasem service desk posiada naprawdę sporo roboty

Znacznie więcej sklepów kontaktuje się z service desk

W naszym otoczeniu zjawia się coraz więcej komputerów i sprzętów, które bez informatyki nie byłyby w stanie pracować. Przez to wszędzie tam, gdzie tych sprzętów jest sporo, musi zjawić się możliwość skontaktowania się z fachowcami, jeżeli okaże się, że coś dzieje się nie tak jak być trzeba.
service desk
Author: Random Retail
Source: http://www.flickr.com
W marketach przeważnie sprzedawcy posiadają możliwość dzwonienia do odpowiedniego działu, w firmie od której mają oprogramowanie kas, który pomoże im rozwikłać wszelki kłopot związany z oprogramowaniem. Taki service desk posiada sporo pracy szczególnie w okresach świątecznych, kiedy to w markecie w jednym momencie jest dużo więcej kontrahentów aniżeli przeważnie, robią oni spore sprawunki oraz kasy po prostu nie wytrzymują obciążenia - szczegóły w linku. Taki dział jest rozdzielony na kilka mniejszych

Services Desk
Author: goblinbox_(queen_of_ad_hoc_bento)
Source: http://www.flickr.com
Jeśli dzwonimy do takiego serwisu, aby ukazać problem związany z informatyką, to musimy zaznaczyć, że dzieli się - zobacz ofertę - on na kilka poziomów. Na pierwszym z nich przeważnie jest dokonywana rejestracja zgłoszenia i wysłanie jej do właściwej osoby, która zajmie się jej rozwiązaniem. Na drugim poziomie jest osoba, która stara się za pomocą zdalnego oprogramowania zlikwidować usterkę, tak żeby dana kasa mogła jak najprędzej wrócić do działania. Kiedy taka odległa pomoc nie daje rezultatu, to przesyła się zgłoszenie do eksperta, który pracuje w terenie, on podjeżdża do konkretnego sklepu oraz już na miejscu eliminuje awarię. Dzięki temu to co można rozwikłać prędko, jest eliminowane w parę chwil, a to czego nie da się rozwiązać natychmiast, jest likwidowane w możliwie najkrótszym czasie.



Takie systemy mają prawo się psuć

Niektórym ludziom wydaje się, że komputery są bezbłędne oraz nie mają prawa się popsuć. Jednak to tylko sprzęt, urządzenia, które funkcjonują według ścisłego schematu. Jeśli pojawia się coś nowego, coś czego nie potrafią zidentyfikować, pojawia się błędne polecenie, to niestety się zawieszają. Wtenczas ma szansę się okazać, że potrzebna jest pomoc osoby, która zna się na tego typu kwestiach dużo lepiej, dlatego im szybciej do niej zadzwonimy, tym szybciej będziemy mogli usunąć konkretną awarię i powrócić do pracy.