Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/ugsiedlce.pl/includes/menu.inc).

Badania marketingowe - jaki cel?

Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w zespół łączących się usług i korzyści. Pracujemy dla największych marek, realizując kompleksowe testy jakości obsługi konsumenta. Co miesiąc wykonujemy tysiące badań Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, badania form komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie przedsiębiorstwa, by dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słabe strony, a także szanse i ryzyka pod kątem możliwości rynkowych konkurentów.


SecretClient to analiza jakości obsługi klienta mystery shopper, przeprowadzana podczas odwiedzin w placówkach sprzedaży lub innych miejscach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – specjalnie dobrany agent Mystery Shopping, obejmujący wyobrażenie o pewnej grupie docelowej klientów, sprawdza wskazany zakład, miejsce obsługi, placówkę i przeprowadza opracowane scenariusze. Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej długość i jakość w stosunku do przyjętych norm, sposób prezentacji oferty, umiejętność rozpoznania potrzeb konsumenta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Badaniu mogą podlegać także: umiejętności pro-sprzedażowe, obecność materiałów POS, schludność i porządek na terenie punktu. Dalsza część

Dopełnieniem analizy jakości obsługi jest powiązanie wizyt Mystery Shopping z badaniem kanałów komunikacji SecretContact. Mystery shoppers kontaktują się z przedsiębiorstwem korzystając z wybranych kanałów dostępu, jak np. telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, social media, strony www. Tajemniczy Klient kontroluje jakość i czas kontaktu z firmą, infolinią, biurem obsługi, serwisem, sposób reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, przestrzeganie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.

Oferta SecretClient obejmuje również audyt (serwis) podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Podkreśla plusy i minusy akcji, szanse rozwoju i zagrożenia, ułatwia wybór właściwej strategii premiowania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród.
kasa
Author: Times Square PR
Source: Times Square PR
Periodyczne sprawdzenia przeprowadzane w trakcie realizacji działania są wsparciem w utrzymaniu motywacji uczestników i stwarzają możliwość sprawdzać czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy właściwie używają program jako narzędzie wsparcia sprzedaży.

SecretClient realizuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Rezultaty badań SecretClient podejrzeć można już w czasie trwania badania w systemie on-line. Dostarczają wartościowych wniosków, solidnych podstaw do doskonalenia firmowych standardów obsługi. Pomagają w programach motywacyjnych i przygotowaniu szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę ankiet, zdjęć, nagrań itp., oraz spójne raportowanie całości lub wybranych obszarów objętych kontrolą przez całą dobę. Oprogramowanie udostępnia mnogość opcji analizy oraz graficzną prezentację wyników. Dostęp do raportów następuje na poszczególnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą przedsiębiorstwa. Pozwala to dzielić się wiedzą i wynikami badań z licencjonowanymi menedżerami średniego szczebla, menedżerami (zobacz na tej stronie) regionalnymi, grupami dystrybutorów.


Zespół: kontrahenci doceniają naszą firmę za duże doświadczenie, zespół etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów aktywnych nie tylko w dużych skupiskach miejskich, lecz także w tysiącach małych miejscowości. Taki zasięg terenowy wpływa na szybkość oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także redukuje nakłady ponoszone na transport. Audytorzy są objęci odpowiednio przygotowanym programem kontroli i budowy lojalności.
Więcej na
Wartością dodaną SecretClient jest baza opinii setek tysięcy nabywców dóbr i usług w ramach Programu Jakość Obsługi oraz bieżące raporty konkurencji wg branż. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi, sporządzamy bardziej „życiowe” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste przeżycia prawdziwych klientów, partnerów, współpracowników.


Source: www.secretclient.com