
Author: PREVOLUTION
Spróbujmy znaleźć jak najlepszą agencję. Najlepszą, co wcale nie znaczy, że najdroższą. Szukajmy spokojnie, porównajmy oferty, spotkajmy się z przedstawicielami paru agencji i dopiero wówczas zadecydujmy. Sprawdźmy to jak zaprojektowana jest strona firmy, czy jej przedstawiciele w czasie spotkania wzbudzają nasze zaufanie. Poczytajmy opinie w Internecie. Świetna agencja pr dba również o swój wizerunek. Jeżeli tego nie robi, to jakim sposobem będzie dbała o nasz?

Author: www.sxc.hu
Source: www.sxc.hu
PR korporacyjny ma sporo odmian. Dopytajmy czy agencja, z którą chcemy współpracować ma doświadczenie w działach, które są nam potrzebne, czy ma innych klientów w naszej branży. To wszystko ma wpływ na to na jakim poziomie zostaniemy obsłużeni i czy wizerunek stworzony przez agencję na pewno będzie taki, jak zaplanowaliśmy.
Jeśli spodobał Ci się prezentowany tekst, kliknij ten link - na pewno także warto zobaczyć tu następny ciekawy materiał.
Nieodpowiednie aktywności agencji mogą przynieść więcej kłopotów niż brak działań w ogóle. Wyjątkowo uważnie dopytujmy o postępowanie w momentach kryzysowych. Jeżeli mamy jakieś doświadczenia, wydarzyło się w naszej firmie coś złego, co wymagało interwencji specjalisty PR – dopytajmy o możliwe reakcje w takiej sytuacji. Będziemy mieli pewien obraz działań agencji, a to pozwoli nam podjąć ostateczną decyzję o współpracy lub jej braku.
Source: PRTime