ćwiczenia

Sponsoring, czyli kluczowy możliwość na wzrost znaczenia sportu i najważniejszy instrument marketingu sportowego.

drużyna
Author: Tony Tseng
Source: http://www.flickr.com
Czy kiedykolwiek zastawialiście się ile benefitów przynosi sportowcom sponsoring? Ile trzeba się postarać, aby konkretna oferta sponsoringowa była skuteczna i jednocześnie pewna? To co zmieniło się w Polsce czy też w innych krajach to między innymi powstanie współczesnych ośrodków sportowych, modne stroje, bądź też niezapomniane zawody sportowe to zasługa właśnie firm podejmujących się sponsoringu.

Praktycznie każdy z nas może stać się świadkiem zasłabnięcia lub wypadku

kurs pierwszej pomocy
Author: Homeandgardners
Source: http://www.flickr.com
Czy każdy da sobie radę z pomocą poszkodowanemu w takiej sytuacji? Niestety smutne statystyki mówią, że wiele osób zupełnie nic nie wie o podstawowych zasadach pierwszej pomocy. Tacy ludzie, będąc na miejscu przy jakimś zdarzeniu nie są w stanie chociaż trochę pomóc, co najwyżej ograniczając się do wezwania karetki pogotowia.

Wady wymowy – jąkanie

Jąkanie to trudność, z którą w naszym kraju walczy około 1-2% dorosłych i około 4% dzieci. Ponieważ jąkanie można skutecznie leczyć powinno się zwrócić uwagę na stosowną opiekę osoby dotkniętej tym problemem. Rodzina i znajomi powinni przeczytać z czego jąkanie wynika, jak wygląda terapia i gdzie szukać pomocy.

Zwiększa się sława firm zajmujących się organizowaniem szkoleń - z jakiego powodu?

szkolenie
Author: Waag Society
Source: http://www.flickr.com
Na wyjazdy szkoleniowe jest wiele sytuacji - w szczególności z pracy. Da się tam nauczyć się mnóstwa kwestii o piastowanym zawodzie, również tych potrzebnych od zaraz, np. przy papierkowej pracy. Nie każdy człowiek jednak zdaje sobie sprawę, iż takie wypady jest dozwolone zorganizować przez odpowiednią firmę, jaka się tym zajmuje. Na czym polega ich praca?

Sprawne negocjacje w firmie

szkolenie
Author: Strelka Institute for Media, Architecture and Design
Source: http://www.flickr.com
Porozumiewanie się pomiędzy ludźmi - na pierwszy rzut oka sprawa prosta. Każdy z nas od otwarcia oczu rano po wieczorny pacierz wymienia informacje. Od najprostszych pozdrowień w stylu "witaj", po skomplikowane informacje przykładowo na temat swoich uczuć. Czynimy to wszystko intuicyjnie, prawie się nie myśląc o tym. O ile w osobistych kontaktach można sobie przyzwolić na dowolność, wolność a nawet błędy w tym temacie, to w relacjach służbowych żąda się od nas profesjonalizmu i kompetencji. Na pewno jednym ze składników wspomnianych pojęć jest sztuka komunikowania się z klientami przede wszystkim efektywnie.