psychologia

Coaching to określenie bardzo popularne ostatnio, można je napotkać często w różnorodnych sytuacjach

szkolenia
Author: aditus foundation
Source: http://www.flickr.com
Coaching to określenie bardzo popularne w ostatnim czasie, można się z nim często spotkać w rozmaitych sytuacjach. Stosunkowo nie za duża liczba osób wie jednak, co to określenie znaczy i z czym jest powiązane. Jest to mianowicie zwrot odnoszący się do rozmaitych dziedzin życia, w pierwszej kolejności do psychologii i biznesu. Metody coachingowe chętnie wykorzystuje się do zyskiwania i rozwijania umiejętności pomocnych w prowadzeniu przedsiębiorstwa oraz w pracy w dużej korporacji. W procesie coachingu bardzo istotną osobą jest trener, czyli coach. Osoba taka musi mieć właściwe uprawnienia do spełniania własnych powinności, a do zdobycia takich pozwoleń wymagane są określone przymioty. Zdobywa się je na różnego rodzaju kursach i warsztatach coachingowych. W zawodzie tym również ogromnie cennym elementem jest doświadczenie.

Kursy dla kadry menedżerskiej

Author: materiały prasowe
Wszyscy, co pracują pod czyimś kierownictwem, posiadają zwykle wyrobioną własną prywatną ocenę przełożonego, której zwykle nikomu nie zdradzają – w obawie przed problemami. Znakomita większość pracowników dowolnego szczebla, ludzie, jacy podlegają komuś wyżej, kto twardą ręką egzekwuje wypełnianie obowiązków i przydziela nagrody i kary, powtarza jednak całkiem na głos: mój zwierzchnik to... wstaw sobie dowolne niecenzuralne słowo.

Ocena pracowników - znamy popularne i często używane metody

Ocena pracownika przez menedżera
Author: Victor1558
Source: http://www.flickr.com
Każda firma, niezależnie od rozmiarów, składa się z pojedynczych elementów, którymi są pracownicy. Tego rodzaju jednostek jest szczególnie dużo w przypadku największych korporacji. Jasne jest z kolei, że im więcej części należy mieć pod kontrolą, tym trudniej tego obowiązku dopełnić. Natomiast w przedsiębiorstwach, które zatrudniają dziesiątki czy wręcz setki osób potrzebne jest sprawdzanie, czy pracownicy poprawnie wypełniają swoje obowiązki. Niedociągnięcia i uchybienia w pracy pojedynczych ludzi mogą bowiem stać się powodem gorszych wyników całej firmy.